Rozwój = Wiedza + Edukacja

Projektowanie i zlecanie badań rynku pracy sektora telekomunikacja i cyberbezpieczeństwo

Identyfikacja potrzeb tworzenia sektorowych ram kwalifikacji

Rekomendowanie rozwiązań oraz zmian legislacyjnych w obszarze edukacji

Współpraca w zakresie porozumień edukacyjnych

previous arrow
next arrow
Slider

Pełna praca zdalna lub hybrydowe do niej podejście wymaga wielu udoskonaleń w systemach informatycznych firm. Obserwujemy narodziny nowego cyfrowego świata, do którego należy się dostosować, aby przetrwać i odnosić sukcesy. 

Biurowce pustoszeją, zmienia się również sposób aranżacji ich przestrzeni – pojawia się więcej miejsc o charakterze mobilnym, do pracy tymczasowej. Trwa ekspresowa edukacja rynku i społeczeństwa w zakresie cyfryzacji. Zaczęto przykładać większą wagę do zabezpieczeń umożliwiających zapobieganie cyberatakom. Zapotrzebowanie na usługi i produkty ICT wzrosło i ta tendencja najprawdopodobniej się utrzyma. 

W czasie naznaczonym przez koronawirus należy skupić się na nowych możliwościach i odważnych działaniach w obszarze zarządzania. Obecna sytuacja daje powody do tego, aby wykorzystać nowe technologie celem usprawnienia procesów zachodzących w firmie. 

Jakiego więc wsparcia ICT będzie potrzebował nowy, pocovidowy model pracy?

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z ekspertami:

Wiesław Paluszyński, Prezes PTI, przewodniczący Rady ds. Kompetencji Sektora Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo, Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Informatyka

Michal Paschalis – Jakubowicz, Prezes Oktawave lidera rozwiązań chmurowych w Polsce, członek zarządu Grupy K2.

Tomasz Klekowski, Doradca ds. transformacji cyfrowej, członek Rady ds. Kompetencji Sektora IT, niegdyś General Manager Intel w regionie Central Eastern Europe  i dyrektor ds. transformacji cyfrowej w regionie EMEA, Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Informatyka

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na nasz newsletter!

Lider projektu:


Partner projektu:

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Projekt nr UDA-POWR.02.12.00-00-SR03/18 jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020